اخبار رستلینگ به تاریخ 24 بهمن 1393
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار رستلینگ به تاریخ 24 بهمن 1393
نوشته شده در جمعه 24 بهمن 1393
بازدید : 904
نویسنده : صادق

.:: بروگ کیک های شیمس روی سی ام پانک ::.

در شوء اسمکدان در مسابقه رندی اورتون و سی ام پانک ، شیمس برای کمک به پانک وارد رینگ شد و میخواست که به رندی بروگ کیک بزنه اما با جاخالی دادن رندی این بروگ کیک به سی ام پانک اصابت کرد. چند دقیقه بعد شیمس مجدد وارد رینگ شد و خواست برای بار دوم به رندی بروگ کیک بزنه که باز هم رندی جاخالی داد و شیمس برای بار دوم بروگ کیک رو روی سی ام پانک اجرا کرد و پانک در آن مسابقه شکست خورد. احتمالا سی ام پانک جواب سنگینی به شیمس خواهد داد.

.:: مین اونت رسلمنیا ::.

مدیریت کمپانی مجازی تصمیم دارد که مین اونت رسلمنیا را مسابقه خود و براک لزنر قرار دهد و مسابقه سر کمربند myppv قبل از این مسابقه قرار بگیرد. این به این دلیل است که مسابقه لزنر و استون کلد بزرگترین و مهم ترین مسابقه می باشد و در صورت باخت استون کلد نیمی از استاران فیس کمپانی اخراج خواهند شد و با پیروزی براک لزنر ، سازمان باز خواهد گشت. بنابراین احتمال زیاد مین اونت رسلمنیا مسابقه بین لزنر و استون کلد می باشد.

.:: برنامه های مربوط به رسلمنیا ::.

در رسلمنیا 2 ، مراسم اسلمی آواردز ، هال آف فیمرها و خوانندگی برگزار خواهد شد. در این پی پر ویو ابتدا یک مسابقه به عنوان پری شوء برگزار خواهد شد. سپس اسلمی آواردز و بعد از آن مسابقات مربوط به پی پر ویو اصلی...

.:: وضعیت فعلی دنیل براین ::.

دنیل براین در حال حاضر در سخت ترین وضعیت ممکن قرار دارد. او تنها یک راه برای خروج از وایت فمیلی دارد و آن هم پیروزی مقابل بری وایت در الیمینیشن جمبر است. اگر دنیل براین نتواند در الیمینیشن چمبر بری وایت را شکست دهد ، ناچار است برای همیشه عضو وایت فمیلی بماند به علاوه کمربند سنگین وزن از او گرفته خواهد شد.

.:: غیبت دین امبروز ::.

دین امبروز پس از شکست مقابل رومن رینز در راء ، به مدت 2 تا 3 ماه در مجازی حاضر نمی باشد و احتمالا حضور او بعد از رسلمنیا خواهد بود.

.:: حضور هال آف فیمرها در راء ::.

 در راء این هفته هالک هوگان ، برت هارت ، ریک فلیر و کوین نش حضور دارند و صحبت های اصلی آنها در رابطه با استون کلد و الیمینیشن چمبر راء است. آخرین باری که در یک شوء هال آف فیمرها حضور داشتند مربوط به قبل از پی پر ویو سامرسلم است که آن ها در صحبت های جان سینا و استون کلد حاضر بودند.

.:: سث رولینز یا شیمس ؟! ::.

در شوء راء یک مسابقه پرهیجان بین ست رولینز و شیمس برگزار خواهد شد که برنده این مسابقه وارد الیمینیشن چمبر راء می شود. از طرفی پیروزی شیمس می تواند کمکی به سی ام پانک در الیمینشین چمبر باشد و از طرفی دیگر پیروزی ست رولینز می تواند کمکی به رومن رینز در الیمینشین چمبر باشد. بنابراین احتمالا پانک و رومن رینز هردو سعی در برنده کردن کشتی گیر مورد نظر خود در این مسابقه دارند...

.:: ادج و کریشن حریف های بعدی قهرمانان تگ تیم ::.

ادج و کریشن حریف های بعدی قهرمانان تگ تیم هستند و آنها در رسلمنیا با قهرمانان تگ تیم مسابقه خواهند داد. بنابراین کودی رودز و گلداست یا راب ون دم و بیگ شو یکی از حریفان آنها در رسلمنیا خواهد بود.

.:: مصاحبه مایکل کول با جان سینا ::. 

مایکل کول :

اگر قرار باشه الیمینیشن چمبر بین سی ام پانک ، راک ، رندی ، شیمس ، رومن و کین برگزار بشه شما کدوم رو برنده میدونید ؟ دلیل؟

پاسخ جان سینا : سی ام پانک چون پانک در این مدت بر اسطوره های زیادی پیروز شده اندرتیکر-گلدبرگ-استون کلد جدی ترین رقیب پانک در المشین چمبر میتونه راک باشه ولی راک هم مدت زیادی از مسابقات دور بوده وفک نکنم قادر به شکست پانک باشه و با توجه به شناختی که از پانک دارم ومسابقاتی که از دیدیم بدون شک میگم بهترین کشتیگیر در اون مسابقه خودشه از بقیه اعضای المشین چمبر امادگی بیشتری داره

پاسخ دنیل براین : سی ام پـانک به نظـر مـن میتونـه برنده ی این مسابقه باشـه باتوجـه به عملکرد قابل توجهـی که اخیـرا داشتـه مطمئنا هنوز پتانسـیل لـازم برای انجام یک مسابقه زیبای دیگـر رو داره...کسـی استوری پانک رو در رسلمنیا گذشته مقابل استون کلد و یا گروه نکسـز رو یـادش نمیـره و مـن شخصـا برای کسـایی مثـل راک - کین و شیمـس هیچ شانـسی نمی بینم

مایکل کول :

شما که در تی ال سی حامیان استون کلد بودید آیا در رسلمنیا هم حامی اون مقابل براک لزنر هستید ؟ با بازگشت سازمان هردو شما اخراج میشید پس آیا اجازه باخت به استون کلد میدید؟

پاسخ جان سینا : من از استون کلد حمایت کردم تا عدالت بر قرار بشه و قبلا هم گفتم اگر لازم باشه بازم این کارو میکنیم وفرقی نمیکنه رقیب استون کلد تیرپل اچ باشه یا براک لزنر من از بازگشت سازمان و اخراج شدن هیچ ترسی ندارم.و به هیچ وجه از کاری که کردم پشیمون نیستم ما از تیرپل اچ عدالت خواستیم ولی اون عدالت رو به ما نداد در نتیجه ما خودمون با کمکی که به استون کلد کردیم عدالت رو بر قرار کردیم.

پاسخ دنیل براین: مطمئنـا همینطور خواهـد بـود...مـا به قصـد اخراج سازمـان اون حملـات رو انجـام دادیم و برای برنگشتـن سازمـان هم هرکاری که لازم باشـه انجام میـدیـم...اگه دخالت در اون مسابقه آزاد نباشـه مطمئنـا کریر مـا و کسایی که اون شـب در تی ال سی به استون کلد کمک کردیم در دستـانش قرار میگیره و بایـد همونطوری کـه ما از اون حمایـت کردیم حمایت مارو به جون بخـره !

مایکل کول :

حریف مورد علاقه شما در کل مجازی کیه ؟ دلیل ؟

پاسخ جان سینا : کشتیگیران زیادی هستن ولی از بین همه اون ها من بیشتر دوست دارم با رندی اورتن مسابقه بدم اورتن و من تا به امروز با هم مسابقه ای ندادیم حتی1بار و هر دو تاپ استار های مجازی هستیم دوست دارم در یکی از پی پی وی ها با اورتن مسابقه بدم و احتمال زیاد استوری بین من و اورتن حتی از استوری فعلی من با شان مایکلز زیبا تر خواهد بود.

پاسخ دنیل براین :حریـف هایی که تا بـه حـال داشتـم خیلیا بودن از جمله رندی اورتون - جان سینا - مارک هنری - رومن رینز - شان مایکلز - استون کلـد کـه متاسفانه هیچکدومشون در حد حریـف مورد علاقـه مـن نبودن من دوست دارم با کسـی استوری داشتـه باشـم که به نظرم میتونـه یکی از مورد علاقه ترین حریـفام باشـه یعنی تـرپیل اچ!

مایکل کول :

یکی از مسابقاتی که علاقه مند هستید در رسلمنیا انجام بشه ؟ دلیل ؟

پاسخ جان سینا : دشیلد گروهی بود که من خودم به شخصه طرفدارش بودم و دوست دارم در رسلمنیا اعضای د شیلد مقابل هم مسابقه بدن این سه نفر تا امروز عملکرد خوبی داشتن و مقابل دشمناشون خوب عمل کردن و با توجه به این که د شیلد توسط یکی از اعضاش یعنی دین امبروز نابود شد مسابقه ست رولنز مقابل رومن رینز مقابل دین امبروز از نوع ترپل ترد مچ میتونه یک مسابقه زیبا باشه و دوست دارم رومن رینز در اون مسابقه پیروز بشه

پاسخ دنیل براین : باتیستا درمقـابل سـی ام پـانک...یه جورایی شایـد غیرممکـن باشـه با توجـه به شرایطی که هردو کشتی گیر دارنـد اما من این مسابقه رو احتمال نمیـدم که انجام میشـه اما اشتیاق دارم که ببینم سرگروه بزرگترین گروه و بهترین در جهـان قوی تـر از شایستـه ترین قهرمان کمربند دبلیودبلیوای و د انیــمال هست یا نـه !

 

 





مطالب مرتبط با این پست
.